emailme/k-link

kotak pos tory
product k-link
Translate blog this!

SELAMAT IDUL FITRI 1436H jika ada salah dan silap saya pohonkan ampun maaf...

Rabu, 15 Agustus 2012

renungan


Dah 6 tahun aku merantau,mengais rezeki sebagai pekerja bangunan,klu aku fikir2 balik profesiku sekarang ini tak menjamin ekonomi yang kukuh di masa hadapan,bagaimana tidak,bila aku perhatiin setiap kali cuti pulang kampung 2 atau 3 bulan saja aku udah merasa bingung,sebab cuma bisa keluarin duit tapi tak dapat fikir usaha apa yg bisa aku kerjakan untuk dapatkan penghasilan.Yang aku tau cuma kerja di sini,usaha di rumah tak tau mesti buat apa,klu macam ini bisa bahaya xixixi...aku mesti merancang sesuatu mulai sekarang,sebuah bentuk usaha yg mampu menjanjikan ekonomi yg kukuh untuk masa hadapan.
" selamat untuk temen2 yg udah sukses usaha di rumah
tanpa merantau atau bekerja di luar negri"

Tidak ada komentar: